PREKIŲ PRISTATYMAS

Atlikus užsakymą elektroninėje parduotuvėje ir jį apmokėjus, atsiimti prekes galite mūsų salonuose arba pasirinkti pristatymo paslaugą Pirkėjo nurodytu adresu.

Užsakytas prekes galite atsiimti nemokamai pasirinktame Ekoliumeno salone (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose). Atlikdamas užsakymą, Pirkėjas nurodo saloną, kuriame jis pageidauja atsiimti prekes. Paruošus užsakymą atsiėmimui, Pirkėjas gauna patvirtinimo pranešimą apie galimybę jį atsiimti.

Internetinėje parduotuvėje pirktus šviestuvus Lietuvoje pristatysime nemokamai, jeigu bendra užsakymo suma bus didesnė nei 50 Eur. Užsakymai iki 50 Eur bus pristatyti už 2,99 eurų (su PVM) mokestį visoje Lietuvoje per kurjerių tarnybą. Pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja 8,69 eurai (su PVM). Prekes pristatome visoje Europoje. Dėl tikslios pristatymo kainos prašome kreiptis el.paštu pagalba@ekoliumenas.lt.

Prekių pristatymo terminai nurodyti prie kiekvienos prekės atskirai.

Norėdami sužinoti siuntimo išlaidas į kitas šalis, prašome susisiekti su mumis el. paštu pagalba@ekoliumenas.lt arba telefonu +370 654 30333 

Pasirinkus prekių pristatymo paslaugą, pristatymo kaina Pirkėjui yra parodoma užsakymo pabaigoje, prieš pasirenkant mokėjimo būdą ir / ar atliekant mokėjimą. Prekių pristatymo kaina sumokama iš anksto, kartu su mokėjimu už prekes.

Turimus sandėlyje šviestuvus pristatysime per 2-3 darbo dienas.

Jei užsakėte daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu. Už tai papildomas transportavimo mokestis nėra taikomas.

Jei užsakytų prekių sandėlyje nėra, apie prekių pristatymo datą ir laiko intervalą Pirkėjas  informuojamas el. paštu ir / ar telefonu.  Pirkėjas individualiai gali būti informuojamas ir apie kitokį prekių pristatymo laiką. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per Taisyklėse ir / ar kitur Parduotuvėje nurodytus, taip pat Pirkėjui individualiai nurodytus prekių pristatymo terminus, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, kad prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.

 

Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį ir kokybę.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

 

Product added to compare.